3. týden vrhu "L"

20.02.2015 19:50

Štěňátkům jsou dnes 3 týdny a mají prořezané velmi ostré zoubky. Mamka Connie už je celá vyšťavená a tak mám pocit, že už boxem mezi štěňátky jen projíždí a ani nekrmí. 

Protože je čas přikrmovat, naplánovala jsem si na příští týden dovolenou. "Budeme odstavovat!",říkala jsem si. Zítra nemusím do práce a tak zkusím prťatům dát kaši, v domnění, že se jim do ní moc nebude chtít.

Ale když přišel večer a Connie zase profrčela boxem a štěňata pofňukávala, rozhodla jsem se, že kaši udělám hned. Po pár konzultacích, kdy jsem se dozvěděla ten správný poměr ingrediencí  a výrobní postup štěněčí bašty, jsem se chopila mixéru a začala "kuchtit". 

Po velmi moudré radě, jsem mlíčko s kaší naservírovala v malé misce postupně každému štěněti. Teda postupně, to moc nebylo, protože se štěnda vrhla na misku, jako by to byla ta největší lahůdka na světě. Přes veškerou snahu zachovat jakousi etiketu u jídla, se mi ovšem štěňata před očima změnila na malá prasátka. Ale chutnalo jim, takže zítra budeme podávat ňamku znovu. 

Po vzájemném olízání zbytků kaše, dočistila poslední zbytky z tělíček i mamka Connie. Když zjistila, že už dítka nejsou tak dravá na její "prsa", tak se konečně zastavila a tu svou droboť nakojila. 

Pár foteček našich psích čuňátek se mi povedlo udělat, tak jukněte do fotogalerie na rajčeti. :)

Zpět

© 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode